CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3651|Reply: 31

Konsert Malai Solo Ditangguh, Noraniza Idris Jadi Bahan Ketawa- Bagi Alasan PRU, Padahal Sendu Tiket Tak Laku?

[Copy link]
Post time 27-9-2022 11:45 AM | Show all posts |Read mode
Konsert Malai Solo Noraniza Idris yang dijangka bakal berlangsung pada 21-23 Oktober nanti ditangguhkan!


Ramai yang terkejut dengan pengumuman tersebut namun katanya keputusan tersebut dibuat disebabkan beberapa faktor.








"Dukacitanya konsert ditangguhkan kepada tarikh lain, termasuk ketiadaaan Datuk Ramli MS yang terlibat dalam GV9 dan kemungkinan pilihan raya yang dijangka berlaku pada bulan October dan November," kata Noraniza seperti dipetik daripada NST.


Malah Noraniza atau Kak Ani juga menyatakan keadaan kesihatannya yang tak berapa baik mungkin akan menjejaskan persembahan nanti.




  



Sementara itu di Twitter, ramai yang menjadikan Kak Ani sebagai bahan ketwa.


Kata mereka, pengangguhan konsert ini bagai sudah dijangka disebabakan penjualan tiket yang tak memberangsangkan.


"Alasan PRU konon," tulis seorang netizen.







Malah seorang netizen lagi mendakwa konsert tersebut tak laku, memang tak ramai beli tiket, ditambah pula dengan Kak Ani yang disifatkan sebagai ego.










Apa pun, tunggu sahajalah tatikh baru yang akan diumumkan nanti


Buat Kak Ani, mohon bertabah menghadapi dugaan ini. Dah berpuluh tahun tunggu nak buat konsert, asyik tangguh sahaja. Belum rezeki, tak gitu? -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-9-2022 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau kail panjang sejengkal.... sambung sendiri
Xdinafikan nek nijah ada bakat tapi kena sedar diri. Don't over estimate your talent and accomplishments. Belajar merendah diri
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 12:53 PM | Show all posts
Sian kan dia jadi bahan lawak tapikan pepondan IniAlann ni mmg karatz ct khuenz.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Relevan lagi ye
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 01:18 PM | Show all posts
cb pnggil billie eilish untuk opening msti sold out dh.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
tak baik sei gelakkan org… idolat xbawak g usrah ke? tiberrr
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 01:51 PM | Show all posts
HIHI...sian nekani.. overprice sangat kalah konsert superstar... tangguh-tangguh jangan tetiba senyap pulak ye, dapat geran kerajaan kan....bukan duit simpanan pun kan... ehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Dana konsert yillek lettewww [em:18:]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-9-2022 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni nenek yg tak mengaku nenek kan
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
27 hari sebelum hari konsert tu, cuma 27 keping tiket terjual untuk 3 hari tu?  baik nek ani nie, senyap terus pasal buat konsert
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Nek ani perasan dewa19 ke apa ..
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Refund je la duit 27 keping tiket tu

#SavekKakAniEnjut
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi plk terpalit kes rmh 10 rgt tu

Klo jual tiket harga 100- 300 mesti laku jgk
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 03:06 PM | Show all posts
kesiannya k ani....mana peminat dia...haters siti? come in beli la secara pukal..pls
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak pelik pon tak laku. . Berape kerat jelah pemenat nekani.. Huhu.. Takziah..
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 03:27 PM | Show all posts
tu laaa kekwat lagi nk buat smp 3 malam... postpone2 kang terus cancel.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-9-2022 04:07 PM | Show all posts
mahei jugak tiket dia
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 04:19 PM | Show all posts
scammer jgn bg muka.. makan duit haram je kan
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg patut kena gelak pun, si tua ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2022 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Wakakaka..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 08:32 PM GMT+8 , Processed in 0.105579 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list