CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1314|Reply: 6

Dah Tunjuk Bukti, Reen Rahim Kecewa Fezrul Khan Langsung Tak Mengaku Salah Cekik Leher

  [Copy link]
Post time 24-11-2022 03:56 PM | Show all posts |Read mode
Susulan dakwaan dicekik oleh Fezrul Khan ketika sedang menjalani penggambaran sebuah filem, pelakon Reen Rahim memberitahu dia sudah menghubungi aktor berkenaan bagi menunjukkan bukti video perbuatan kasar yang dilakukan.


Reen atau nama sebenarnya Noreen Ashikin Abdul Rahim, 34, bagaimanapun kesal apabila Fezrul tidak mengakui kesilapan tersebut dan menganggap insiden itu sebagai sebahagian proses rakaman.




Foto: IG




"Saya kemudiannya ada mesej secara personal dan berikan video bukti menunjukkan saya memang benar-benar sakit dan bukannya ingin bersikap kurang ajar.


"Namun, dia masih tidak mengaku dan mengatakan perkara itu bukannya benar-benar berlaku. Saya sebenarnya mengharapkan selepas perbualan itu ada feedback positif daripada dia, tapi dah dia cakap macam tu, saya nak kata apa?" kepadanya kepada mStar.




  



Reen berkongsi perkara itu ketika ditemui selepas tayangan perdana filem Daddyku Gangster yang diadakan di Sunway Velocity, Kuala Lumpur pada malam Rabu.


Insiden cekik itu berlaku ketika mereka sama-sama terlibat dalam penggambaran filem bertajuk Batu Syaitan.


Dalam satu babak yang dilakokan, Fezrul dilihat merangkul Reen dan tindakan itu dikatakan berlebihan sehingga boleh mendatangkan kecederaan.




  



Mengakui kurang senang dengan apa yang terjadi, Reen secara tidak sengaja meninggikan suara sehingga menyebabkan berlakunya perselisihan faham antara mereka.


"Sebenarnya sejurus selepas insiden itu saya memang ingin meminta maaf kepadanya, namun saya lihat pada waktu itu dia sedang dalam keadaan marah.


"Ketika itu memang saya hampir lost dan habis sahaja babak itu saya ada terjerit kepadanya. Terkeluarlah perangai ‘rumah’ saya macam kita bergaduh dengan adik-beradik," jelasnya.




  



Sementara itu, Reen berkata dia sentiasa bersikap profesional dan tidak akan menolak sekiranya perlu bekerjasama lagi dengan Fezrul.


"Kalau dia cakap tak mahu berlakon dengan saya lagi, apa yang boleh saya cakap? Tapi, saya okay sahaja sekiranya perlu bergandingannya dengannya nanti.


"Saya juga tidak ada masalah untuk bersama-sama mempromosikan filem kami itu nanti," jelasnya.




  



Sebelum ini, Reen meluahkan rasa kesal kerana dicekik oleh seorang pelakon senior ketika menjalani penggambaran sebuah filem.


Bagaimanapun, Fezrul menafikan dia mencekik Reen dan menegaskan untuk tidak lagi berlakon bersama aktres itu kerana baginya pelakon perlu berlakon dengan jujur bukan semata-mata untuk mengejar glamor. -CARI


Sumber: mStar Online
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 04:45 PM | Show all posts
acik forum ramai yg rela dicekik si pezrul



Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak ofer diri utk dicekik fezrul khan
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:03 PM | Show all posts
dulu EF pernah kena tampar betul2 dgn kartina aziz kan? eh.. lupa aku.. rs betul kartina aziz jd datin masa tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Camana leh putih
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Fezrul ni cam ada simpan dendam dengan Reen, so dia cekik Reen untuk lepaskan dendam tu. Mungkin dia meluat dan rasa Reen ni gedik, manja, fake kat lokasi penggambaran atau kat media sosial atau kat mana2 sekalipun, atau mungkin Reen pernah tolak cinta dia atau cemburu bila Reen terlalu rapat dengan mana2 lelaki
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 11:15 AM | Show all posts
lantak kola dua2 aku meluat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 08:53 PM GMT+8 , Processed in 0.113928 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list