CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 9553|Reply: 163

[Tempatan] "Tolong Tutup Pintu Keluar Negara Untuk Pengkhianat Supaya Tak Lari Menyorok" - Nurulhidayah

  [Copy link]
Post time 24-11-2022 05:06 PM | Show all posts |Read mode




Anak Presiden Umno, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid sentiasa bersuara mempertahankan bapanya yang dikaitkan dengan kluster mahkamah dan juga kekalahan teruk Barisan Nasional (PRU15) yang lalu sehingga digesa meletak jawatan sebagai Presiden UMNO.

Dalam posting terbaru di InstaStorynya, Nurul menyeru agar pintu keluar negara di tutup untuk penghianat dan wajib siasat dari mana "mereka" mendapat duit yang banyak untuk berkempen.






Malah, dalam posting berasingan Nurul turut berdoa semoga dipanjangkan umur untuk bertemu dengan bakal Kluster Mahkamah yang baharu.






Disamping itu, dia juga memuat naik paparan skrin mesej menunjukkan permohonan maaf beberapa individu atas kebiadapan terhadap bapanya.












Meninjau di Facebook, posting Nurul itu di perli oleh rata-rata netizen.











Terdahulu, perbicaraan kes rasuah bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi membabitkan dana Yayasan Akalbudi (YAB) ditangguhkan ke Januari tahun depan sementara menunggu rayuan berhubung keputusan kenyataan saksi.

Ahmad Zahid, 69, menghadapi 47 pertuduhan iaitu 12 pertuduhan pecah amanah, lapan pertuduhan rasuah dan 27 pertuduhan pengubahan wang haram membabitkan puluhan juta ringgit milik YAB. - CARI




Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 05:12 PM | Show all posts
wei pompuan ni better diam, who ar yus...

sapa dia nk kata gini
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:14 PM | Show all posts
Diam la nko vavi...  Pergi nko sana bercomolot dgn nurul izzah...
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:14 PM | Show all posts
hahaha cakap kat diri sendiri ke tu...salah orang lain nampak salah bapak sendiri cover
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
sapa ..bapak dia ke yg nk lari keluar
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:15 PM | Show all posts
manehnya replied at 24-11-2022 05:12 PM
wei pompuan ni better diam, who ar yus...

sapa dia nk kata gini

I agree.. dia cuma membuatkan semua perkara bertambah buruk..

lady, you're not helping at all  
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 24-11-2022 05:16 PM | Show all posts
asal bukak mulut jer terserlah bodoh dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:18 PM | Show all posts
Biasalah tu anak2 sokong le bapak deme mcm nurul izzah dan yana najib. tapi yg ini sombong sangat.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ucapan utk siapa ni? Muidin n the gang ke? Ke wak? Takan bang non kut?
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:21 PM | Show all posts
dia nie elok diam dari berkata kata ... takut dia sendiri yang kantoi nanti
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by lightheaded67 at 24-11-2022 05:23 PM

dia punya kepoh mcm bapak dia pulak yg naik jd piyem aku tak harap lah perpaduan depa ni, depa sndiri pun sebuk bcakor perpaduan menderrrrr so kes wak lipat agong senyap mcm tu jelahh???? apo..
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Setepek kena kat bapak sendiri. Tak cover2 dia perli bapak dia kan. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Diam jelaaaa nak gak berbunyi sana sini
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
eh2
bang non menang dia yg segonok
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:24 PM | Show all posts
Talking about your criminal father right? Tunggu jelah...silap2 dgn kau sekali masuk ke dalam
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Attn seeker ppn ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
setuju. nnt boleh teman bapak ko kat sungai buloh
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:25 PM | Show all posts
betina babi ni bila nak mamposs.. baoak kau la pengkhianat...barua..
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:25 PM | Show all posts
dia cakap pasal bapak dia sundiri ke ni

shithead
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sibuk la dia ni. Ko dh banyak duit ko niaga tolong bangsa sendiri lagi bagus.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-6-2023 01:14 PM GMT+8 , Processed in 0.133251 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list