CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: YgBenar

[Tempatan] Anwar tidak berupaya tangani krisis kewangan negara: Tun M

  [Copy link]
Post time 24-11-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
22bulan hari tu dah nampak kan semua janji tinggal janji..nak hapus tol nak hapus ptptn loan...kali ni kita bagi chance lagi....orang pandai gebang belum tentu pandai kerja atau selesai masalah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
axl_bach replied at 24-11-2022 07:42 PM
Bkn dia nk buat dasar dan keputusan sorg2 sis oiiii.... Yg penting dia pilih org yg betul sbg thin ...

ini tak adil...lembu punya susu..sapi yg dpt nama......
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Pejuang tidak berupaya menang satu kerusi pun malah hilang deposit
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 24-11-2022 07:08 PM
Abis...sapa yg pandai tu Tun....muhyidin ke?

Anak dia
Dan dia sorg je yg pandai
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap bung nuar lantik abe mat sabu jadi menteri pendidikan
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Start dah...

Atok da bagi komen. Ucap la tahniah dulu kot ya pun..
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 24-11-2022 07:04 PM
saka atokcow ijau mumia fosil ron97tahun tengah demam kettewww?  ...

kalau fossil demam..esok last jumaat lah
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
ChildrenOfBodom replied at 24-11-2022 07:47 PM
Harap bung nuar lantik abe mat sabu jadi menteri pendidikan

Kelabu kasut mereka.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
ChildrenOfBodom replied at 24-11-2022 07:47 PM
Harap bung nuar lantik abe mat sabu jadi menteri pendidikan

setuju...tak pon menteri kewangan...
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:55 PM | Show all posts
ni artikel lama.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 24-11-2022 07:49 PM
Kelabu kasut mereka.

Tp impak kasut hitam tu mmg bagus tau
Murid2 bahagia sgt pegi sekolah kasut hitam
Seminggu tak basuh
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Rileks la Tun. Esok RON97 harga RM1.50.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:57 PM | Show all posts
ekselen replied at 24-11-2022 07:24 PM
Tp psl imf tu mmg betul la kan... Rasa salah satu faktor... Tp rasanya adaa faktor lain jgk. Ni kisa ...

imf ni rasanya tak ada masalah pun nak ambik... sebab kita tak jadi ambik, maka bagi kesimpulan ambik imf is bad tak betul juga.  korea selatan lebih maju dari malaysia sekarang kerana ambik imf.. itu menunjukkan tak semestinya ianya adalah tidak bagus..

ada kawan cerita, prof jomo bagi tahu, anwat masa tu nak ambik imf sebenarnya menunjukkan anwar tak sabar... kalau ambik imf, imf akan buat perancangan ekonomi dengan lakukan penstrukturan semula ekonomi.... ini termasuk bank, syarikat2 besar malaysia.. yang mana syarikat anak mahatir jugak terlibat... akan bangkrap dan ini akan menjejaskan mahatir sendiri.. bolehlah anwat naik


mahatir bolelah bagi apa2 alasan sekarang tetapi pada masa yang sama melindungi perkara lain... ingat lagi mahatir ini mengajar anak-anak didiknya dalam politik yang didedahkan oleh bung kalau tka silap, taktik melempar dua burung dengan satu batu.. dia mungkin benar mengatakan kekurangan duit tetapi pada masa yang sama disempunyikan betapa gentingnya nasib syarikat anaknya sendiri..




Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
haluz replied at 24-11-2022 07:09 PM
Korea selatan terima imf. Tgk apa jadi. Negara dia melingkup sekarang ni.

Melingkup mcm mana tu.. Nampak maju kaya je
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:00 PM From the mobile phone | Show all posts
ye ke Tun? so anak Tun Mukhriz mampu ke tangani krisis kewangan….
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Atuk x apa la da x lama. Kami yg tinggal ni yg akan sengsara. Huhuhu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-11-2022 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya nk tau jugak korea selantan melingkup macamana? Sila tunjuk bukti dan fakta.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Yelah tok kau lah terpaling pandai
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:07 PM | Show all posts


Barang order vs barang sampai

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2022 08:08 PM | Show all posts
bukan ahli parlimen boleh duduk tepi, mohon bantuan uruskan kes rohingya yang banyak di langkawi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 11:23 AM GMT+8 , Processed in 0.153757 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list