CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 3581|Reply: 43

‘Akhirnya…”- Fazley Kenang Arwah Bapa Setelah Anwar Ibrahim Sah Jadi PM

  [Copy link]
Post time 25-11-2022 10:34 AM | Show all posts |Read mode
‘Akhirnya…”- Fazley Kenang Arwah Bapa Setelah Anwar Ibrahim Sah Jadi PM


Tanggal 24 November 2022 merupakan hari bersejarah bagi negara, apabila Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billal Shah telah berkenan melantik Pengerusi Pakatan Harapan (PH), Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri ke-10.

“Kalau Arwah Bapak Masih Ada..”
Penyanyi, pelakon, dan chef selebriti, Datuk Fazley Yaakob menerusi hantaran di Instagram menitipkan rasa syukur di atas pelantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai PM dan menyatakan bahawa arwah bapanya berita tersebut pasti akan membahagiakannya jika dia masih hidup.

“Akhirnya!! Alhamdulillah! Tahniah @anwaribrahim_my. #HanyaYangTahuJeTahu. Kalau arwah Bapak masih ada, pasti hari ini merupakan hari paling membahagiakan beliau. Perjuangan, usaha dan doa-doa yang akhirnya termakbul!.

Arwah bapak bertugas dibawah beberapa Perdana Menteri selaku setiausaha kerja UMNO dan Barisan Nasional pada ketika itu.”-Kongsi Fazley



Sekadar info, Datuk Seri Anwar Ibrahim juga telah selesai mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri ke-10 pada jam 5.00 petang di Istana Negara, semalam.

Sumber:https://murai.my/2022/160622/faz ... ar-ibrahim-jadi-pm/

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 10:35 AM | Show all posts
Dia pun nak jugekkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 10:36 AM | Show all posts
Eh, misai kontot.
X yah nk ngade la.
Diam sudah.
Satgi nk cite balik la tu mcm mana korang di layan mase mule2 kawin.
X abis2
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
x abis2 misai kontot acah2 macho angkat kening sebelah nih..diam la kang suma crita dari b4 kawin ulang ulang ulang sampai ajm!
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
aritu masa Tun M naik sekali lagi, dia puji Tun M kan? siap cerita ayah dia masa jadi PTD, Tun M panggil buat sistem apatah (kes Umno diharamkan thn 80an tu)..pastu Tun M lantik arwah bapak dia jadi SU politik..apatah lagi dia crita..kaki kipas much!
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:13 PM | Show all posts
acah-acah terpaling.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:17 PM | Show all posts
adikberadik mmg suka perhatian ek..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:18 PM | Show all posts
takde org jumpa ke video dia dalam lif mcm jovi?? kut2 ada.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Alolo....mencapub jua...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:50 PM | Show all posts
dia dah mula dahhhhh..kalau tak dia, bini dia..boring betul tak habis-habis cite family tersakiti ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak mencapub jugak ko kan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:52 PM | Show all posts
Dia ni semua ada kena mengena dengan PM.

Dulu Najid (sebab maknya tak mengaku anak).
Now Anwar pulak (arwah bapak pernah bertugas dengan anwar).
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak jugak dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 12:58 PM | Show all posts
ko boleh diam tak babi
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
noorhairiahma replied at 25-11-2022 12:52 PM
Dia ni semua ada kena mengena dengan PM.

Dulu Najid (sebab maknya tak mengaku anak).

Huhu..akan datang kalu peja gam naik mesti die claim pernah g ngaji sama2
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 01:07 PM | Show all posts
bukan ke adik ipaq dia mawar gst tu..PN...kat tiktok kennmain promo mcm wawak jenal n suhairil
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2022 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
noorhairiahma replied at 25-11-2022 12:52 PM
Dia ni semua ada kena mengena dengan PM.

Dulu Najid (sebab maknya tak mengaku anak).

Alaaa apa nak dipelikkan…dah bapak dia keje dengan umno…mestilah tun or top top person dlm umno tu suruh buat keje…xkan nak lepak2 je

Rilek2 laa fadzley…sib baik bukan bapak dia yg masuk jd ahli parlimen…kalau x, lg byk cite nya
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia nak nyelit jugak. Nak tumpang fame jugak
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 25-11-2022 12:58 PM
ko boleh diam tak babi

Terima kasih tolong wakilkan untuk maki
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2022 04:17 PM | Show all posts
semua isu semasa dia tapau habis. mesti ada tercalit sikit la dgn mana2 isu. Silap2 kalau sajat jadi menteri pun dia up dulu pernah comolot bersama
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-3-2023 05:15 AM GMT+8 , Processed in 0.131542 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list