CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Afie13

Hafidz Roshdi ceraikan isteri dengan talak 1??? #1689 update terbaru page 85

     Close [Copy link]
Post time 29-1-2023 01:09 AM | Show all posts
telracs replied at 29-1-2023 12:21 AM
Ok, sudah jumpa ig nya...
Tak de la hensem mana pun...
Acah² hensem je... yang kurang maco...

dari dulu bila nampak heshe nih iols nampak ala2 mirip beruk gittuhhh.. sama dengan poji nawawi ori dan poji nawawi mix beruk salji... bukan kutuk yach cuma nak citer je apa iols ternampak bila tengok theyols
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-1-2023 01:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak femes pn buat perangai jugak. Patot la kerjaya kau tak kemana hr!
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kadang2 ada iras hrithik roshan versi rendang..
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:25 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 29-1-2023 01:09 AM
dari dulu bila nampak heshe nih iols nampak ala2 mirip beruk gittuhhh..  sama dengan poji na ...

Adui la ayat x pernah x lawak haha
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dulu mendunia kejap kan dlm drama dgn ukasha.. lepas tu ada gosip2, terus keluar cerita dah ada gf. Drp imej jambu terus jadi kepam ja. Watak pun dpt tambahan je. Dah takda watak utama. Drama apa tah dia jadi lead. Tak tengok
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:29 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 29-1-2023 01:09 AM
dari dulu bila nampak heshe nih iols nampak ala2 mirip beruk gittuhhh..  sama dengan poji na ...

dia macam upgrade sikit dari rupa wukong
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:37 AM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 28-1-2023 11:14 PM
Berimej alimkah heshe?

https://www.bharian.com.my/amp/hiburan/selebriti/2017/09/328629/hafidz-roshdi-riz-ismail-digelar-hero-islamik

Tak mahu berlakon adegan mesra
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian bini die
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-1-2023 01:50 AM From the mobile phone | Show all posts
telracs replied at 29-1-2023 12:12 AM
Apa nama ig dia?

hafidz.roshdi
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok dah stalk ig bini dia. Ada duit banyak boleh lawa lagi ni. Sangat boleh. Kena ada yang bg moral support dan penasihat.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 01:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Rasa bukan SR. Sebab bini dia baru bersalin anak ketiga & bini dia lawo terox. Hint tu kata bini tak lawo. Plus SR dah 30+
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 02:06 AM | Show all posts
heythere123 replied at 29-1-2023 01:29 AM
dia macam upgrade sikit dari rupa wukong

yer... heshe kira nampak herlok sikit berbanding si wukong...
rhoper berox2 pun gigih duk sembah diri sendiri gantung gambar diri sendiri dekat dinding rumah
tinggal nak pasang hanging shelf, lepastu bubuh limau 2 bijik dan bubuh bunga taik ayam hari2 serta perasap kemenyan jah

Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 02:12 AM From the mobile phone | Show all posts
DeLuna85 replied at 29-1-2023 01:51 AM
Ok dah stalk ig bini dia. Ada duit banyak boleh lawa lagi ni. Sangat boleh. Kena ada yang bg moral s ...

Apa ig bini dia eh

Spek bini dia tu buruk laa..awat org suka pakai spek camtu eh skrg..fesyen ke apa..serius buruk
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 02:40 AM | Show all posts
kesian kat bini buat camni..haihhh
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 02:41 AM | Show all posts
tapi dolu2 ramai je acik2 porem suke HR nii... tmasuk @Kurex ....
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 02:43 AM From the mobile phone | Show all posts
hafidz roshdi hensemla masa awal2 berlakon dulu..agaknya awal sangat kawin terus jadi kepam..tapi sjak kebelakang dia jaga badan kan..rupanya ada udang disebalik mi..chehhh

tapahamla kan dah agak berupa dulu kenapa kawin jugak dengan org yg tak berwajah mcm model muslimah..ujung2 dah beranak pinak jdi macam ni..teringat kawan aku dulu break ngan bf dia sebab bf dia kata kawan aku tak bole bagi dia kecantikan..tu lepas bertahun couple..baru sedar eh yang pelik2 je

gitu..dengan konfiden aku ngata HR..sekali orang lain
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-1-2023 02:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by LadyCarefree at 29-1-2023 01:45 AM

Kalau HR memang iols kesiankan bini dia. Diorang kahwin sbb masa kat kolej, bini dia Shu tu bnyk tolong jantan ni. Tu yg jd rapat. HR yg beria ajak kahwin kan? Lepas kahwin dia mengikut kata lakinya sampai beli rumah kat kampung suruh duduk kampung pun dia ikutkan saja apa laki suruh.
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 02:47 AM From the mobile phone | Show all posts
caramello replied at 28-1-2023 11:03 PM
Pokjue is going to be next in list..susah dh nk pcaya ngn jantan2 konon2 x kisah bini huduh ni..dpn  ...

Tp awin tu ikut je memana pokjue pergi. Dia manajer pokjue. Tapi ni pun kes lelaki terhutang budi kat pompan kan?
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 03:12 AM From the mobile phone | Show all posts
heythere123 replied at 29-1-2023 01:29 AM
dia macam upgrade sikit dari rupa wukong

Tiber hahaha.. ni versi hanuman pulak ke camne..
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2023 03:16 AM | Show all posts

OMG baru perasan bebird tecik je yang tak kawin lagi dalam gambar ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-3-2023 11:59 AM GMT+8 , Processed in 0.386866 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list