CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 16190|Reply: 29

[Politik] “Stupid!!!”, PN akan lingkup- Raja Petra

  [Copy link]
Post time 30-3-2023 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by pengecattaik at 1-4-2023 08:45 PM

PETALING JAYA: Pemimpin Bersatu menepis tanggapan kononnya parti itu bakal berdepan situasi “sukar” sekiranya Muhyiddin Yassin tidak lagi memimpin kerana kebanyakan pemimpin parti itu disifatkan “bukan ori”.

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Bersatu, Razali Idris berkata ini dibuktikan selepas Dr Mahathir Mohamad tidak lagi memimpin Bersatu, kerana parti itu tidak terkubur apabila Muhyiddin mengambil alih menerajui walaupun langsung tidak menonjolkan diri sebelum itu.

Katanya, dalam Bersatu seseorang pemimpin tidak akan menonjol selagi “bos” masih mengetuai, kerana budaya diamalkan adalah untuk kekal taat kepada ketua yang menerajui parti.

“Kita ada sikap tertib dalam menguruskan parti atau menguruskan jawatan. Kita tidak menonjol merentasi nombor satu.

“Kita mempunyai pelapis, malah pelapis muda pun ramai. Ada dalam MPT Bersatu sekarang ini dari kalangan profesional yang sebelum ini tidak menyertai mana-mana parti. Kita ada doktor, ada PHD, kita ada pelbagai,” katanya kepada FMT.

Katanya, tindakan Muhyiddin memberi bayangan akan berundur selepas pilihan raya umum ke-15 (PRU15) membuktikan bahawa dalam Bersatu tidak boleh “tongkat langit” untuk kekal menjadi ketua sampai bila-bila, selain menjadi isyarat supaya parti bersiap sedia menyusun pelapis.

-Free Malaysia Today


Sumber: Twitter

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-3-2023 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
RPK tak dapat payment lah tu...meroyan serang paymaster....semoga lingkup lah gang2 diaorang ni....sombong sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Calling.. calling walaon tegar…. tersohor CI @Perwira2022 @Highflyer19

Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2023 11:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Berundur la abahcow bagi muka baru.. pejal pun pejal lah
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 12:14 AM From the mobile phone | Show all posts
laqoyah replied at 30-3-2023 11:30 PM
Calling.. calling walaon tegar…. tersohor CI @Perwira2022 @Highflyer19

Hahaha

Semua org dah nmpk kebodohan yg ultra bodoh. Pun gigih spin.
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 09:37 AM | Show all posts
anyone surrounded by stupid people will die
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 31-3-2023 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols rasa bersatu akan ada masa depan kalo KJ join. Tp KJ mcm hati masih lg kt UMNO. Dan juga lebih condong pd PKR sbg pilihan kedua. Bezanya iols rasa bang non x kan bg KJ join PKR.
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 10:16 AM | Show all posts
ini dibuktikan selepas Dr Mahathir Mohamad tidak lagi memimpin Bersatu, kerana parti itu tidak terkubur apabila Muhyiddin mengambil alih menerajui walaupun langsung tidak menonjolkan diri sebelum itu.


bukan ke TSM memang presiden bunga dari awal lagi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-3-2023 11:07 AM | Show all posts
aku PN ni dari dulu aku tak percaya...sanggup fitnah DSN utk ambil taktah..
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Rdizz replied at 31-3-2023 12:14 AM
Hahaha

Semua org dah nmpk kebodohan yg ultra bodoh. Pun gigih spin.

Obvious kan.. kebulur sangat duit haroommm!



Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian nya… Muda-muda dah jadi BARUA.. BATU API


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 11:21 AM | Show all posts
stingerketahian replied at 31-3-2023 11:19 AM
Sian nya… Muda-muda dah jadi BARUA.. BATU API

oi editkan gambar ni
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
totokreturn. replied at 31-3-2023 11:21 AM
oi editkan gambar ni

Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Losers… get a proper job lah!
Korang tetap la level hanjing kurap jawatan pun tarak!
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 03:52 PM | Show all posts
Edited by capiloton at 31-3-2023 03:55 PM

wow terdiam.
gigeh macai² dan pencacai berpolitaik

manosia2 bodo sibuk lagi gigeh dengan hal doniawi,
semangat lebeyh sekor2 main taik dalam lobang politaik najis demokrasi  

Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku ada tgk video tu. Its more like a team building. Biasalah kena taji. Yg aku kenal rpk dan ratu naga. Yg lelain x kenal.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-3-2023 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerketahian replied at 31-3-2023 11:19 AM
Sian nya… Muda-muda dah jadi BARUA.. BATU API

Kebanyakan org tua esp pompan xfaham pasal jari tengah. Ustaz husam pun dulu buh jari tengah. Dah ada yg tegur dia x buat dah rasanya.
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
zamzam replied at 31-3-2023 04:22 PM
Aku ada tgk video tu. Its more like a team building. Biasalah kena taji. Yg aku kenal rpk dan ratu n ...

Sape yg leak bideo ni?
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2023 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 31-3-2023 04:41 PM
Sape yg leak bideo ni?

“The Big Brother “…is watching
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2023 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
juboqhang replied at 31-3-2023 11:51 PM
“The Big Brother “…is watching

Sape big brother tu?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-6-2023 07:55 AM GMT+8 , Processed in 0.120151 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list