CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2861|Reply: 79

[Tempatan] Bila Si Hensem Simpankan Barang Tertinggal Di Troli ~ Acik Pon Menjerit Keriangan ["Eee... Dah La Hensem!"]

  [Copy link]
Post time 7-6-2023 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by tumpanglalu74 at 7-6-2023 09:06 PM


https://www.tiktok.com/@diarraja ... 7241748201156480274



Tambahan lagi, kalau ada barang yang penting seperti dokumen atau cek. Memang kita akan gelabah dan rasa nak menangis.

Baru-baru ini, tular sebuah video di TikTok yang memaparkan seorang wanita kehilangan barang berharga di troli pusat beli-belah telah mencuri tumpuan.

Nasib baik ada yang jujur pulangkan beg kepada owner

Menerusi video berkenaan, kelihatan seorang wanita dan keluarganya sedang gelabah kerana kehilangan barang berharga iaitu begnya yang tertinggal dalam troli.

Beg yang berharga itu mengandungi dokumen penting, wang tunai, buku cek dan laptop kerja. Namun, apa yang lebih mengejutkan adalah apabila seorang pemuda dilihat datang ke arahnya dan mengembalikan beg kepada wanita itu.

Wanita itu dilihat sangat bersyukur dan berterima kasih kepada pemuda berkenaan kerana bersifat jujur dan tidak mengambil apa-apa pun daripada beg tersebut.

"Tahniah bro telah jadi penyelamat beg akak tu, terima kasih orang baik-baik" - Netizen

Susulan tularnya video itu yang kini meraih sehingga 1.9M tontonan, 180K tanda suka dan 7K komen di TikTok, rata-rata netizen turut memuji pemuda itu.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2023 08:44 PM | Show all posts
Nice! terasa dunia  aman damai gitu.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-6-2023 08:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni anak ai ni....tiba2 terus mengaku anak..

Terbaik adik..terbaik mak ayah adik ni didik anak depa..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 09:05 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 7-6-2023 08:52 PM
Ni anak ai ni....tiba2 terus mengaku anak..

Terbaik adik..terbaik mak ayah adik ni didik anak depa. ...

Hahaha.. dan dan mengaku nohhh..

Budaknya pun nampak teratur kemas. Naik muto pun bukan muto kapcai biasa rempit spender man.. Tenkiu adik hensem...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang comel sekali dekkkk! Akak approved dek! Aahhhhhhh akak tak keruan dah ni sissy! Mana nak cari hanak hekan ni dekkkk????
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-6-2023 09:31 PM | Show all posts
pooh~key replied at 7-6-2023 09:12 PM
Memang comel sekali dekkkk! Akak approved dek! Aahhhhhhh akak tak keruan dah ni sissy! Mana nak cari ...

kemain eh
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 7-6-2023 09:31 PM
kemain eh

Akak taste betul yang wajah macam ni sissy. Lagi sekor akak nak kat redza rosli tu sis. Malam ni akak buat solat istiqoroh tengok yang mana satu patut jadi jodoh akak sis.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2023 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
pooh~key replied at 7-6-2023 09:12 PM
Memang comel sekali dekkkk! Akak approved dek! Aahhhhhhh akak tak keruan dah ni sissy! Mana nak cari ...

Ish ish gatainyaa ko poh key oiii.. classy laa skit... Kaber kaber laa skit gelojoh tu.. hahahaga
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
pooh~key replied at 7-6-2023 10:19 PM
Akak taste betul yang wajah macam ni sissy. Lagi sekor akak nak kat redza rosli tu sis. Malam ni a ...

Hahaha.. tup tup sskjp.. nak ke sis oiii
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntahlah iols rasa biasa2 je tp nmpklah bdk ni mcm baik2 je.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Motor dia comel hahah
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 7-6-2023 08:46 PM
Versi "ilahana yasirlana.."



Kenapa org suka guna lagu ni ye? Pastu lagu yg bunyi sedih2, lagu pasal curang tu
Sama je semua lagu balik2 lagu yg sama je
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:58 PM | Show all posts
Edited by kechikchomel at 7-6-2023 11:00 PM
pooh~key replied at 7-6-2023 10:19 PM
Akak taste betul yang wajah macam ni sissy. Lagi sekor akak nak kat redza rosli tu sis. Malam ni a ...

Akak minat Redza Rosli? Jap iolss nak tag kak @dudaberhias



Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa yg kenan sgt cuba la tgk bdk ni kat homes harmony melawati mall tu. Famous dh ramai plak dtg tgk hahah
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 11:04 PM | Show all posts
Edited by dudaberhias at 7-6-2023 11:06 PM
pooh~key replied at 7-6-2023 10:19 PM
Akak taste betul yang wajah macam ni sissy. Lagi sekor akak nak kat redza rosli tu sis. Malam ni a ...

choiii... kaka jangan yach..
kalau tak dapat redza rosli nah kucing2 kurap serhoper heols pun jadi lah khen..






iols geli dengan heols sebab penuh sabut nyoq kat muka...
lepastu lakonan plak macam takde prestasi langsung... asyik2 watak tu jah...

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2023 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka mcm bekas laki Rita jah tgk. Npk sgt ramai org jahat kt Dunia ni semua bnda nk upload
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 11:09 PM | Show all posts
kechikchomel replied at 7-6-2023 10:58 PM
Akak minat Redza Rosli? Jap iolss nak tag kak @dudaberhias

setiap kali tengok hero penuh sabut nyoq kat muka ni mesti iols teringat kucing oyen ni yach...


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Masih panjang jodoh die dgn brg2x tuu..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 11:12 PM | Show all posts
dudaberhias replied at 7-6-2023 11:09 PM
setiap kali tengok hero penuh sabut nyoq kat muka ni mesti iols teringat kucing oyen ni yach...

Tapi oyen ni comel

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-10-2023 06:31 AM GMT+8 , Processed in 0.149248 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list