Register Login
CARI Infonet Return home

primarikey's space https://bn4.cari.com.my/?1679840 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Statistics

Visitors: 9

    No Albums yet

    No doings found

    No feeds yet

No blogs yet

You need to log in before you can Login | Register


primarikey 10-5-2016 09:27 AM
oo camtu ke.... aku tak tau la nak cakap camane...tapi ko tak rasa kejam ke kalau ko bpisah di saat2 camni (wf ngah sedih sbb kakak dia sakit), amik masa dulu la...jgn terburu2 nak bpisah...bincang dulu...amik masa utk btenang...bagi wife masa utk bfikir dulu...ko pun muhasabah diri dulu...fikir dalam2..pro dan kontra kalau korang bpisah...aku ni bukan la pandai sangat nak nasihatkan orang...tapi dari pengalaman aku sendiri la...bukan senang jadi single parent woo...hati kena kuat...kalau k ... ...
zackkuda 10-5-2016 08:57 AM
Bukan nak salahkan kakak dia punca pergaduhan ni. Tapi salah satu punca nyer. Bukan sehari dua, tapi 2 tahun benda ni berlaku. Dekat tread sana mmg ramai yg salahkan aku. Tapi dorang x faham perasaan aku. Yg dorang faham kanser tahap 4. Kena bertimbang rasa. Tapi kalau dh abai kan rumahtangga, sampai family saya datang rumah pun, dia xnak balik. Duduk hospital mengadap kakak dia, mcm mane aku nak buat lagi. Bukan dia sorang adik beradik nyer. Tapi 5 org. Kenapa x boleh bergilir gilir.
Write to Wall
Visitors
Groups

No groups yet


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-11-2023 06:52 AM GMT+8 , Processed in 0.074073 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top