CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Neelofa Dibayar Datang Court, Support Haris Main Futsal

22-9-2022 11:10 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 10243| Komen: 115|Original author: LilRose

Description: Selalu berkongsi gambar dan video anaknya, Bilal yang 'nampak tak nampak' mukanya di laman sosial. Terbaru, kehadiran Neelofa menemani suaminya, Haris Ismail bermain futsal mendapat perhatian.
Kredit foto: IG Story/TikTok


Selalu berkongsi gambar dan video anaknya, Bilal yang 'nampak tak nampak' mukanya di laman sosial. Terbaru, kehadiran Neelofa menemani suaminya, Haris Ismail bermain futsal mendapat perhatian.


Kredit foto: IG

Menerusi video yang dikongsikan menerusi TikTok @lofa.world itu, kelihatan Haris atau lebih dikenali sebagai PU Riz ceria isteri datang memberi sokongan.


Kedengaran juga suara pengacara dan usahawan selebriti itu berseloroh mengatakan 'dibayar' untuk datang ke gelanggang futsal berkenaan.


Kredit video: TikTok/IG Story

Turut menjadi perhatian warganet adalah beg tangan yang dibawa Neelofa.

"Boleh bayar sewa gelanggang semua orang untuk seminggu," seloroh netizen.


Kredit foto: TikTok

Lepas ni mesti Neelofa bawa Bilal tengok bapanya tendang bola pula. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Ihateyou5 22-9-2022 11:31 AM
First.......
Quote MatDeghem 22-9-2022 11:40 AM
Second.....

Quote Afifi82 22-9-2022 11:43 AM
Third…..
Quote puanserama 22-9-2022 11:53 AM
Forth
Quote ctnorpropa 22-9-2022 11:56 AM
Fifth …….
Quote MadameOnion 22-9-2022 11:57 AM
Macam makcik juai nasik kerabu kat belakang gh penang
Quote LostStar 22-9-2022 12:00 PM
ni kalau lalu depan daku.. haram x kenal gaya sebegini..
Quote iluma 22-9-2022 12:03 PM
musalmahnya jah
done backup
Quote Madel 22-9-2022 12:04 PM
Hilang sudah purdah
selekeh n selebet ,betul la mcm acik2 jual nasi kerabu kat psrmlm
tpi tetap la nak terpaling, nak juga menunjuk dia ada beg branded mahal
apoo
Quote sasasoso 22-9-2022 12:05 PM
dia ni sbenarnya malu ke jadi org biasa? elok je ha tgk boleh bnapas boleh bjalan nengok laki g putsal
Quote talia 22-9-2022 12:07 PM
Kelakar la lobenak2 ni
Quote mizruncing 22-9-2022 12:17 PM
badan dia berisi jugak kan lepas bersalin. tp hilang dah niqab
Quote endihesh 22-9-2022 12:17 PM
orang yg betul² berniqab/purdah ni pegi mana² pun pakai purdah.. walaupun time beriadah, beli barang dapo.. ini selektif lak time riadah, pakai mask lak.. masa wajib pakai mask, sibuk nak pakai niqab.. kuban kuban je..
Quote mizruncing 22-9-2022 12:17 PM
Madel replied at 22-9-2022 12:04 PM
Hilang sudah purdah
selekeh n selebet ,betul la mcm acik2 jual nasi kerabu kat psrmlm
tpi tetap la  ...

hahahhaha jual nasi kerabu
Quote meah_kelabu 22-9-2022 12:18 PM
sian jah kene bbnu kan diri g nengok putsal laki
Quote Madel 22-9-2022 12:27 PM
mizruncing replied at 22-9-2022 04:17 AM
hahahhaha jual nasi kerabu

Kat radio Suria ada iklan produk kurus Jah
pati air nenas ke apa tah.
Tapi kalau tnguk gambo atas tu...Jah dah rupa aciktini..celah mana la yg kurus perut pun buncit
Tenguk gambo pun dah boleh bau tengik budu
dulu kini dan selamanya lobenaks kena tipu
Quote cikenet 22-9-2022 12:33 PM
Madel replied at 22-9-2022 12:27 PM
Kat radio Suria ada iklan produk kurus Jah
pati air nenas ke apa tah.
Tapi kalau tnguk gambo atas  ...

x silap kt radio era pnada kuar iklan inai nunha ekk gak kan
Quote Incanto 22-9-2022 12:55 PM
klon mamatini sgt

anak sejuk prozen perut ibu mengandung
Quote iraizz 22-9-2022 01:19 PM
mizruncing replied at 22-9-2022 12:17 PM
badan dia berisi jugak kan lepas bersalin. tp hilang dah niqab

Badan dia belum kembali kepada asal, amik masa jugak tak macam aida jebat, sari yanti

Lihat semua komen(115)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 08:12 PM GMT+8 , Processed in 0.168875 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top