CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Alamak, Dah Kenapa Suami Menangis Teresak-Esak Di Birai Katil Pada Malam Pertama?

22-11-2022 09:53 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2392| Komen: 15

Description: Tular video pengantin lelaki menangis teresak-esak di dalam bilik tidur pada malam pertamanya.Menerusi kapsyen pada video TikTok @sfitmly, wanita itu menggambarkan dia dan suaminya tidak bermesra-mesr ...
Tular video pengantin lelaki menangis teresak-esak di dalam bilik tidur pada malam pertamanya.

Menerusi kapsyen pada video TikTok @sfitmly, wanita itu menggambarkan dia dan suaminya tidak bermesra-mesraan seperti pasangan lain yang mendirikan rumah tangga.



IG sfitmly

"Malam pertama menangis teringat mamanya," tulis wanita dikenali sebagai Sri Fitria Mulyadi pada video berkenaan.

Terdahulu menerusi rakaman video berdurasi 53 saat itu juga, si suami kelihatan tidak senang duduk sambil mengesat mata beberapa kali.

Enggan membiarkan si isteri tertanya-tanya tentang apa yang berlaku, suaminya akhirnya mengakui dia menangis kerana merindui ibu tersayang.





Terhibur dengan pengakuan suami, Fitria berkongsi video berkenaan di media sosial sebagai kenang-kenangan.

"Beginilah (nasib) bernikah sama anak tunggal satu-satunya (dalam keluarga)," katanya pada kapsyen.

Meninjau di ruangan komen, video dengan 1.8 juta tontonan itu mendapat pelbagai reaksi netizen yang rata-rata terhibur menyaksikan gelagat lelaki tersebut.

Malah, ada yang memintanya menghantar suaminya itu pulang ke rumah ibunya.


IG sfitmly

Situasi itu dipercayai berlaku di Indonesia namun turut menjadi perhatian netizen dari Malaysia.


Sumber: mStar





Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote margo20 22-11-2022 10:42 PM
Dah tu nak jemput mak sekali tdo?
Quote Carcosa 22-11-2022 10:48 PM
Mcm yalllllllllllllll yindog.
Quote prince_marhaen 23-11-2022 08:44 AM
ntah-ntah laki ko sedih kena kawin paksa ngan kau.. yihhhh! dapat kongkek jap lg hilang la sedih tu... kuasekkk!
Quote saviour_09 23-11-2022 08:58 AM
eleleleee cengeng nyaaaa
Quote Adrif 23-11-2022 12:24 PM
anak tunggal keluarga rupanya
Quote babelina 23-11-2022 02:30 PM
Hahaha.. cuba ko raba2.. lupa mak dia..
Quote lightheaded67 23-11-2022 02:57 PM
halah mngada bukannya susu badan smpai tua nak mnangis2 lepas kawen pisah dgn mak. lempang kang
Quote missyL 23-11-2022 03:45 PM
Indon ni Pelik2 je
Quote KamikuP 23-11-2022 04:47 PM
Yg tidak tidak aja yindon punya berita
Quote rain2169 24-11-2022 01:16 PM
eiii... kesiannya kat ko dik..
kawin dengan manusia lemah cam ni..
sikit2 nangis..
kot ye pun rindu kat mak... simpan dalam hati dah la..
ishhh ada jugak orang cam ni ek...
Quote Eva_yy_Ellin 29-11-2022 11:44 AM
Eii...tolonglah. Ini bukan sesuatu yang boleh dibanggakan untuk ditayang okey. Memula memang la nampak cute. Lama-lama, bini boleh makan hati. Nanti sikit-sikit nak mak, mak, mak. Kau yang menangis nanti, isteri oi.
Quote MadameOnion 29-11-2022 12:04 PM
ingatkan selak selak keluaq sausage
Quote Vellfire 30-11-2022 12:11 AM
mengada2lah dia ni..
Quote ayahibu85 1-12-2022 01:16 AM
Nangis sebab kena kawin paksa la ni
Lakimu songsang dek
Quote puteribaya 3-12-2022 08:57 PM
teringat satu adat kaum mana tah..kalu pengantin baru..jantan tu mesti dirasmikan dulu oleh mak saudara perempuan..kalu hensem cam Meerqeen ok la..kalu cam urmmm hazab

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 08:45 AM GMT+8 , Processed in 0.092238 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top