CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Tak Suka Diam! Jahat Macam Mana Sekalipun Saya Tetap Sayang Dia," Ibu Ayah Sajat Stress

23-11-2022 05:33 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3827| Komen: 32

Description: Kemelut membabitkan usahawan sensasi Nur Sajat dan adiknya iaitu Nur Mustika terus menjadi sebutan netizen di media sosial.
Kemelut membabitkan usahawan sensasi Nur Sajat dan adiknya iaitu Nur Mustika terus menjadi sebutan netizen di media sosial.

Mengulas mengenai isu ini, ibunya iaitu Maimon Omar, 66, berkata walau apa berlaku, dia tetap menyayangi kedua-dua anaknya itu dan berharap mereka kembali berbaik semula.


Foto: IG

“Tak kiralah anak itu jahat macam mana sekalipun saya tetap sayang dia.

“Sebab tiada mak di dunia ini yang tak sayang anak.

“Jadi saya tak nak mereka bergaduh sampai mahu berputus saudara... itu tak baik dan tidak dialu-alukan dalam Islam,” katanya kepada mStar.


Dalam pada itu, Maimon sempat meninggalkan pesanan buat anak lelakinya itu.

“Nak pesan pada Sajat... tak suka diam!

“Sebab bila dia buat macam ini bukan sahaja satu Malaysia tapi satu dunia tahu masalah keluarga,” ujarnya. -CARI

Sumber: mStar Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote manehnya 23-11-2022 06:04 PM
Dlu makcik yg bgtau sajat ni pompuan, makcik yg melahirkan katanya... X caya dah ckp makcik afterdat
Quote lightheaded67 23-11-2022 06:26 PM
Edited by lightheaded67 at 23-11-2022 06:34 PM

tu lah dia bekap punya bekap punya bekap dia gigit tgn kita balik. tiberrr dh kalau buat bnde tak betul awal2 jgn bekap buat nohen jer. sndiri berak sndiri cuci dh tua bangka. jantina boleh pilih2 ko lg pndai dari Tuhan kan, dah tu masalah mcm2 apesal tak reti setel. time susah kalu sikit2 mak sikit2 pak sikit2 adik beradek, time senang kalu aku yg pandai aku yg glemer. udahla tu acik takyah stres2 biaserlah adek beradek tmbah2 org pmpuan mmg gitu hormon tak stabil nnti ok la tu comolot balik
hashtag period kluo ikot hidong
Quote ladybugz 23-11-2022 07:24 PM
sy doakan makcik n pakcik dah betul2 menyesal sbb membiarkan sajat membuat sesuka hatinya ditanah suci Makkah tempoh hari. sy doakan mak cik n pakcik sentiasa x putus2 utk doakan n pujuk anak supaya kembali fitrah.
Quote kotakominami 23-11-2022 08:01 PM
Aku imagine kalau sajat ni tiba2 mati macm mane lah dgn buat hal depan kaabah...tipu duit org..seksi nk mati..mengaku pompuan..aku plak takut...bace pulak cerita nad zainal sakit.. rase insof
Quote imransulaiman 23-11-2022 08:05 PM
Saya kan...macam mana nak cakap ye...kalau orang tu dah pernah bercakap tak berlandaskan agama, atau dia ambil separuh ni tinggalkan separuh tu, bila dia petik dan kaitkan agama (walaupun kali ni apa dia petik tu betul), saya susah nak percaya keikhlasan dia... Entahlah
Quote makita 23-11-2022 08:07 PM
Untong la sajat...buat la taik mcmana busuk pon mak tetap bekap n beri keredaan.
Quote intan244 23-11-2022 08:55 PM
“Sebab tiada mak di dunia ini yang tak sayang anak.

ada makcik. baby2x yg kena buang tu.

moga makcik pakcik insafla, patut jaga anak tu elok2x dari kecik, xdela jadi mcm skrg.
Quote PinkyPie 23-11-2022 09:14 PM
Ternyata mak mak mmg sayang anak jantan
Quote likilu 23-11-2022 09:18 PM
Mak dia sayang mastika tak? Mastika bagi duit berapa?
Quote adeqbun 23-11-2022 09:26 PM
kotakominami replied at 23-11-2022 08:01 PM
Aku imagine kalau sajat ni tiba2 mati macm mane lah dgn buat hal depan kaabah...tipu duit org..seksi ...

Btol tu .tgk kes nad zainal ni,yg mane kelaku pelik2 level x senonohnya tu cuba2 la amik iktibar..
Quote DeLuna85 23-11-2022 09:30 PM
Pemahaman aku la si pondan ni buatkan adik dia kena blacklist dari bank sebab loan 50k. Mau x mengamuk adik dia. Makcik ni Tak payah bekap sgt anak pondan makcik tu ya. Makcik dan pakcik terlibat dalam penipuan si pondan tu. Tipu 1 Malaysia. Menipu jadi perempuan tunaikan umrah.
Quote Nenasketum 23-11-2022 09:42 PM
Semoga makcik & pokcik sempat bertaubat di usia2 senja.
Quote missyL 24-11-2022 03:05 AM
Tgok makcik n pakcik ni mesti pening anak2 dok bergadoh

Muka senyum pn mcm tawar
Tula kot balasan tipu di tanah suci
Ntah la acik
Sajat pn dah ngaku pondan
Sajat pn tgl family anak2 tanpa second thought pn
Quote ~boolean 24-11-2022 04:01 AM
itu pun ada lagi yang mengidola bamjat sebagai pejuang lgbt..
pejuang korok mu!

kaki scammer, menyusahkan famili, pengecut..
tapi geng2 urban lahanat cuma nampak salah kat islam ja konon kita kecam dia sebab dia pondan...
Quote lee_sakura 24-11-2022 08:13 AM
mak pak dia ni langsung xmo mintak maaf ye sbb menipu satu malaysia
Quote September14 24-11-2022 08:17 AM
Mastika tu mesti bngang sbb abg dia mmg mcm2 mnyusahkan famliy n satu Malaysia masa tu bengang dgn dia… mana x stress nya kawantu
Quote ketupatnasi 24-11-2022 08:21 AM
memandai je mStar petik...

Dalam pada itu, Maimon sempat meninggalkan pesanan buat anak lelakinya itu.
Quote laksmanabentan 24-11-2022 08:31 AM
ketupatnasi replied at 24-11-2022 08:21 AM
memandai je mStar petik...

Dalam pada itu, Maimon sempat meninggalkan pesanan buat anak lelakinya i ...

memandai jer mStar nih... nak kena saman apa... hahahahhhaaa......

patutnya tulis... maimon bangga sebab sajat da berjaya da diterima di otoslia tuh....
Quote sangbara2020 24-11-2022 09:46 AM
zaman skrg ni kan...asalkan berduit dpt la sokongan bagai

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 09:58 AM GMT+8 , Processed in 0.220724 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top