CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Tolong Tutup Pintu Keluar Negara Untuk Pengkhianat Supaya Tak Lari Menyorok" - Nurulhidayah

24-11-2022 05:05 PM| Diterbitkan: bubuk_bearbear| Dilihat: 8474| Komen: 160

Description: Anak Presiden Umno, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid sentiasa bersuara mempertahankan bapanya yang dikaitkan dengan kluster mahkamah dan juga kekalahan teruk Barisan Nasional (PRU15) yang lalu sehingga ...



Anak Presiden Umno, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid sentiasa bersuara mempertahankan bapanya yang dikaitkan dengan kluster mahkamah dan juga kekalahan teruk Barisan Nasional (PRU15) yang lalu sehingga digesa meletak jawatan sebagai Presiden UMNO.

Dalam posting terbaru di InstaStorynya, Nurul menyeru agar pintu keluar negara di tutup untuk penghianat dan wajib siasat dari mana "mereka" mendapat duit yang banyak untuk berkempen.


Malah, dalam posting berasingan Nurul turut berdoa semoga dipanjangkan umur untuk bertemu dengan bakal Kluster Mahkamah yang baharu.



Disamping itu, dia juga memuat naik paparan skrin mesej menunjukkan permohonan maaf beberapa individu atas kebiadapan terhadap bapanya.





Meninjau di Facebook, posting Nurul itu di perli oleh rata-rata netizen.

Loading FB Post...



Terdahulu, perbicaraan kes rasuah bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi membabitkan dana Yayasan Akalbudi (YAB) ditangguhkan ke Januari tahun depan sementara menunggu rayuan berhubung keputusan kenyataan saksi. 

Ahmad Zahid, 69, menghadapi 47 pertuduhan iaitu 12 pertuduhan pecah amanah, lapan pertuduhan rasuah dan 27 pertuduhan pengubahan wang haram membabitkan puluhan juta ringgit milik YAB. - CARI















Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote manehnya 24-11-2022 05:12 PM
wei pompuan ni better diam, who ar yus...

sapa dia nk kata gini
Quote EJALTI 24-11-2022 05:14 PM
Diam la nko vavi...  Pergi nko sana bercomolot dgn nurul izzah...
Quote epullipan 24-11-2022 05:14 PM
hahaha cakap kat diri sendiri ke tu...salah orang lain nampak salah bapak sendiri cover
Quote jiwakacau06 24-11-2022 05:15 PM
sapa ..bapak dia ke yg nk lari keluar
Quote Adrif 24-11-2022 05:15 PM
manehnya replied at 24-11-2022 05:12 PM
wei pompuan ni better diam, who ar yus...

sapa dia nk kata gini

I agree.. dia cuma membuatkan semua perkara bertambah buruk..

lady, you're not helping at all  
Quote akuMNdia 24-11-2022 05:16 PM
asal bukak mulut jer terserlah bodoh dia ni.
Quote dinaz303 24-11-2022 05:18 PM
Biasalah tu anak2 sokong le bapak deme mcm nurul izzah dan yana najib. tapi yg ini sombong sangat.
Quote pinggan 24-11-2022 05:21 PM
Ucapan utk siapa ni? Muidin n the gang ke? Ke wak? Takan bang non kut?
Quote Rivertree 24-11-2022 05:21 PM
dia nie elok diam dari berkata kata ... takut dia sendiri yang kantoi nanti
Quote lightheaded67 24-11-2022 05:22 PM
Edited by lightheaded67 at 24-11-2022 05:23 PM

dia punya kepoh mcm bapak dia pulak yg naik jd piyem aku tak harap lah perpaduan depa ni, depa sndiri pun sebuk bcakor perpaduan menderrrrr so kes wak lipat agong senyap mcm tu jelahh???? apo..
Quote MidoriHijau 24-11-2022 05:23 PM
Setepek kena kat bapak sendiri. Tak cover2 dia perli bapak dia kan. Hahaha
Quote Suchi 24-11-2022 05:23 PM
Diam jelaaaa nak gak berbunyi sana sini
Quote Fly_over 24-11-2022 05:23 PM
eh2
bang non menang dia yg segonok
Quote cmf_jeangrey 24-11-2022 05:24 PM
Talking about your criminal father right? Tunggu jelah...silap2 dgn kau sekali masuk ke dalam
Quote tikusmontok 24-11-2022 05:24 PM
Attn seeker ppn ni
Quote bakingsoda 24-11-2022 05:24 PM
setuju. nnt boleh teman bapak ko kat sungai buloh
Quote skymania 24-11-2022 05:25 PM
betina babi ni bila nak mamposs.. baoak kau la pengkhianat...barua..
Quote kerunai 24-11-2022 05:25 PM
dia cakap pasal bapak dia sundiri ke ni

shithead
Quote daisy71 24-11-2022 05:27 PM
Sibuk la dia ni. Ko dh banyak duit ko niaga tolong bangsa sendiri lagi bagus.

Lihat semua komen(160)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 09:13 AM GMT+8 , Processed in 0.114437 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top