CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Mengata Anak Orang Memang Seronok,"-Ibu Ismail Izzani Berang, Balas Kutukan Netizen

25-11-2022 01:38 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 10934| Komen: 103|Original author: Saiful

Description: Selepas kecoh video Ismail Izzani peluk cium wanita di kelab malam tersebar, ramai yang kutuk ibunya Datin Suliza Salam tak pandai jaga anak.
Selepas kecoh video Ismail Izzani peluk cium wanita di kelab malam tersebar, ramai yang kutuk ibunya Datin Suliza Salam tak pandai jaga anak.

Siap tanya, "Mail dah kena rotan belum? Sudah-sudahlah back up anak, benda sangat jelas."

Foto: IG

Ini bukan kali pertama, Ismail menimbulkan kontroversi tapi sebelum ini juga ibu datang back up.

Tak berdiam diri dengan hinaan netizen, Suliza nampaknya membalas s komen biadab netizen yang disifatkan sebagai seronok mengutuk dan melemparkan fitnah terhadap dirinya dan keluarga.




Katanya hanya Allah mampu memberi keampunan dan mengubah perbuatan manusia dan bukannya menerusi kata-kata orang lain.

"Nak, kamu nanti belum tahu juga, kan? Mengata anak orang memang seronok. Pengakhiran hidup siapa-siapa belum tentu.

"Allah yang Maha Pengampun. Bukan kata-kata orang yang akan ubah dia atau sesiapa juga, tetapi Allah. Fahamkan itu ya."



Suliza juga menghargai segala teguran dan mendoakan netizen agar Allah menjaga aib mereka.

"Syukur Alhamdulillah. Terima kasih atas tunjuk ajar dan teguran. Semoga Allah melindungi dan merahmati kamu sekeluarga. Dijauhkan daripada segala aib dan musibah."


Begitulah ibu seburuk mana anak tetap pertahankan anak dan sentiasa menyayanginya tak gitu? -CARI




Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote belacan_gurl 25-11-2022 01:40 PM
Mak mcm nih yg bahaya utk anak2 yang sedang membesar
Quote SherryZass 25-11-2022 01:49 PM
lama-lama melingkup lah anak tu acik.
Quote Sachacha 25-11-2022 01:50 PM
Tu dia mak dah datang
Quote ezacbee 25-11-2022 01:51 PM
Busuk2 anak mak gak..
Quote gideoncross 25-11-2022 01:52 PM
Smoga brubah klau btul2 tu dia, xnak kutuk lebih2.
Quote lyshafull 25-11-2022 01:57 PM
Red flaggg ????
Quote Cleocatra 25-11-2022 01:57 PM
Cuba la berubat kampung. Mintak neneknya tiupkan…
Quote lightheaded67 25-11-2022 01:58 PM
Edited by lightheaded67 at 25-11-2022 02:00 PM

aaaa iols bru nk ckp pesan kt anak blajar jaga privacy n jgn endorse behaviour bukan2, sbb shitty time muda hopefully cerdik in future, tp mommy eh semua bnde share dlm ig? ok tak perlu ler ckp.
capub
Quote miu84 25-11-2022 02:08 PM
Halah acik. Bekap la, bekap. Jahanam jadiknye
Quote ayukpingu 25-11-2022 02:10 PM
diam tu lebih baik. komen pasal issue ni pun macik takde untung. perangai anak haukkk sangat. terima je la dan berlapang dada sambil zip mulut balas komen2 para nitizen
Quote likilu 25-11-2022 02:15 PM
Geng mak bang jad
Quote Cassieopeia 25-11-2022 02:23 PM
akui kesalahan anak tu, nasihatla dia skit.
Quote honeybee1802 25-11-2022 02:27 PM
Dah la acil bising2 kt socmed apa guna...pi tarik telinga anak tu...muka mamai ja mail dlm club tu
Quote NekNgah 25-11-2022 02:28 PM
"Allah yang Maha Pengampun. Bukan kata-kata orang yang akan ubah dia atau sesiapa juga, tetapi Allah. Fahamkan itu ya."
Confuse sekejap dengan statement datin.
Quote hotmak 25-11-2022 02:30 PM
klu tgk video mak dia tu pun nampak mail ni miang, disuakan dada ke baby nya
Quote asfaz 25-11-2022 02:33 PM
Teringat mil tak jadi kak ipah. Bekap anak gak kan. Semua salah kawan .Salah anak tak nampak.
Sayang membawa rebah
Quote gerbera.memopad 25-11-2022 02:34 PM
Takkan semata-mata sebab dia anak anda, orang dilarang mengata. Dah dia pun celebrity, buat kontrovesi pulak. Hadap je lah lumrah showbiz ini
Quote haruslah 25-11-2022 02:38 PM
Mungkin x perlu layan socmed kot mak nye
Abaikan je kata2 netz tu
Lgpun bukan sekadar gosip2
Kesian juga, mak mesti la tetap terima buruk mana pun anak tu
Kena marah ke x maik tu, kita x tahu
Betul kata dia, sedap mengata anak org
Kena kat keluarga sendiri baru kita tau camne
Mintak dijauhkan lah...

Done tazkirah
Bila rasa sukar nya mendidik anak zmn skrg
Quote eLiaD 25-11-2022 02:40 PM
kesian at ismail sabri...ptut la umno terumbang ambing



RiP

Lihat semua komen(103)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 10:35 PM GMT+8 , Processed in 0.242320 second(s), 64 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top