CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Muka Macam Serabut, Ramai Risau Tengok Syamsul Yusof Makin Kurus

23-1-2023 06:57 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 11805| Komen: 190|Original author: LilRose

Description: Walau dicemuh dari segenap penjuru, pengarah Syamsul Yusof meneruskan kerja penggambaran filem terbaharunya, The Original Gangster.
Walau dicemuh dari segenap penjuru, pengarah Syamsul Yusof meneruskan kerja penggambaran filem terbaharunya, The Original Gangster.


Kredit foto: IG


Menerusi perkongsian netizen, Syamsul yang dilihat sibuk di lokasi penggambaran bagaimanapun 'sporting' melayan peminat yang mahu bergambar dengannya.


Kredit foto: TikTok

Pun begitu, ramai bimbang melihat penampilan terkini suami kepada Puteri Sarah dan Ira Kazar itu yang semakin kurus.



Kredit foto: TikTok

Terdahulu, Sarah memfailkan permohonan cerai secara baik pada pada 16 Januari lalu susulan pendedahannya sudah bernikah dengan Ira di Thailand. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tikusmontok 23-1-2023 07:00 PM
Halah halah gatey birahnya lah yg nak kesian2 bagai
Quote captainQUE 23-1-2023 07:01 PM
Bengong perempuan2 dok komen ni… sakit pula hati dok puji2 samdol ni siap Doakan jadi bapa hebat.. bapa hebat apanya Kalau anak sakit pun di Biar je kat hosp? 1 je kesalahan?? Eh bangangnya perempuan2 ni… ingat Salah tu kawin 2 tu je ke??? Haih… aku pula sakit hati baca komen penyokong samdol ni…
Quote leftrani_kel 23-1-2023 07:02 PM
X yah kesian sgt..
Quote MarryPottet 23-1-2023 07:07 PM
Sekali imbas nampak muka Sol3 macam cico anak nek uji versi coklat pulak
Quote little_sis 23-1-2023 07:10 PM
X kecian pun.. kalo dia berada kat tempat ps yg dicurangi, x mendapat hak seorg isteri, tah cemana la rupanya dia.. tah2 mental kot
Quote toet2meoww 23-1-2023 07:11 PM
1 kesilapan? Buduh la yg komen pun
Quote awanearisu 23-1-2023 07:14 PM
Sol dah minta maaf pada ibunya atau belum. Sebagai manusia biasa, kita hanya mampu memerhati dan mengambil iktibar.
Quote Piramida 23-1-2023 07:18 PM
Alamak.. Kalau gem gem berlemak pun ada yg nak.. Ni if kurus, nampak fit elok, beratur pulak yg hingin try test hihihi
Quote she 23-1-2023 07:24 PM
Mengkomer rajin nau menelek badan somi orang
Badan sendiri badan somi badan anak?
Pernah tolong garu belakang tak?

Uiiii itu kalau dapat batang penggaru plastik tu
Srappp srapppp heaven hilang gatal
Quote Skyline_84 23-1-2023 07:26 PM
Padan muka ada la... Kesian apenye... Yg betina2 dok kesian kt samdol ni tringin nk jdi ke3 ke 4 ke
Quote asfaz 23-1-2023 07:32 PM
1 kesilapan? Kalau kesilapan baju Kotor bersepah2 bini marah tu lain la cerita.
Ini CURANG! Hotakkk dia satu kesilapan. Bonggok betul
Quote asfaz 23-1-2023 07:33 PM
captainQUE replied at 23-1-2023 07:01 PM
Bengong perempuan2 dok komen ni… sakit pula hati dok puji2 samdol ni siap Doakan jadi bapa hebat..  ...

Itulah.tunggu laki dia buat kesilapan sama macam sol buat. Agak2 dia nak senyum sambil bergelek ke tak
Quote shaiy 23-1-2023 07:34 PM
Tk sempat tgk vid dah delet.
Quote Chrating 23-1-2023 07:34 PM
Jangan nak terpedaya sangat lah...bukan serabut sebab nak bercerai serabut takut filem tak laku kena boikot  Kalau serabut sebab bercerai dah lama dah dia pi cari sarah bertunggu bertangga dok pujuk orang tu...
Quote hanihan16 23-1-2023 07:34 PM
masih ada ye yang mengeja 'dyeowg'
Quote putericahaya999 23-1-2023 07:35 PM
Memamg la senyap dahsalh besar mcm tu la
Quote TheDonutsClorox 23-1-2023 07:38 PM
Cuba tengok video masa PS tengah kurus tu. Baru adil dan saksama. Tak taulah nak kesian dkt mana si sol ni.
Quote TomyamPuteh 23-1-2023 07:38 PM
Ira tak masak ke?
Quote zie_indah 23-1-2023 07:42 PM
Kisah serabut dia benda dia yg cari selesaikan la..

Lihat semua komen(190)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 09:13 AM GMT+8 , Processed in 0.099050 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top