CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ramai Geram Tengok Johan Dan Ozlynn Bergaduh Siapa Yang Kena Minta Maaf Dulu

26-5-2023 12:24 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 526| Komen: 4

Description: Tular sebuah video Johan bersama isterinya, Ozlynn Wati membuat ‘trend’ TikTok.
Tular sebuah video Johan bersama isterinya, Ozlynn Wati membuat ‘trend’ TikTok.

'Trend’ TikTok yang dilakukan oleh Johan dan Ozlynn memnyuruh mereka untuk meminta maaf sesama sendiri saambil bergaduh.


Foto: IG

“Siapa kalau gaduh laki bini macamni? Tunggu siapa nak minta maaf dulu. Pastu siap tuduh siapa yang salah dia yang kena minta maaf dulu. Pastu bila salah sorang minta maaf dulu. Pastu bila salah sorang mintak maaf lagi sorang macam buat hal siap mengada-ngada. Macam nbak suruh pujuk lagi sambil gaduh balik sampai lah abang Jamil kom mampos pun tak baik-baik,” tulis Ozlynn di kapsyen.

Hantaran tersebut telah mencuri perhatian netizen yang rata-rata terhibur melihat gelagat mereka.



“Macam nak boh penampaq ja. Geram pulak aku tengok

“Tak, sekarang ni masih berterusan lagi ke?


“Bini tak pernah salah. Buat apa mintak maaf

“Eh Dua ekor ni geram aku, cubit kang sekor sekor,” tulis netizen di ruangan komen. -CARI

Sumber: XTRA

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Carcosa 26-5-2023 12:33 PM
Ya hamponnnnn. Tetiba roti sardin tadi pagi punya, berlumba2 naik ke tekak yach
(tapi nak puji - si minah rempit ni, body dia kira cun lah, utk mak anak.... brp ek? 5 ke 6)
Quote Lolalala 26-5-2023 01:08 PM
Tah laaa. X de yang menarik dengan bini johan ni. Terpaling as usual
Quote Lavender_Violet 26-5-2023 01:33 PM
Tapi aku tertarik dgn caption IG dia tu
Mmg selalu mcm tu...bila salah sorang rendahkan ego mintak maaf, yg sorang lagi mengada2 dok ungkit balik knp begini knp begitu
Hujung2 jadi fedap, sambung gaduh
Sekian, kisah benar
Quote samshik 27-5-2023 07:57 AM
Bini die try hard nk tnjuk terpaling bahagia di donia

Lihat semua komen(4)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2023 01:51 PM GMT+8 , Processed in 0.167846 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top